بازی NBA 2K25 برای پلی استیشن 5

NBA 2K25

معرفی کوتاه
  • تولیدکننده: 2K Games
  • یک نفره - تا چهار نفر آفلاین - تا ۱۰ نفر آنلاین
  • ورزشی - بسکتبال
  • مناسب برای تمام سنین

3,499,000 تومان

کالای پلمپ امکان برگشت کالا تنها در صورتی مورد بررسی قرار میگیرد که پلمب کالا باز نشده باشد
  • تضمین سلامت کالا
  • ضمانت اصل بودن
  • بسته‌بندی و ارسال سریع

معرفی و توضیحات

در هر جایی بازی کنید، در هر جای شهر پیروز شوید!

در بازی NBA 2K25 می‌توانید در شهری جدید به جستجو بپردازید. امسال در این شهر زندگی کنید و بسکتبال را نفس بکشید. از ویژگی‌های جدید بازی لذت ببرید. بخش MyCOURT به بازی بازگشته است و بخش نمادین NBA 2k MyPARKs به بازی اضافه شده است.

موقعیت‌های بسیاری در شهر جدید NBA 2K25 منتظر شما هستند. به شهر جدید و پرجوش‌وخروش NBA 2K25 خوش آمدید! در این شهر می‌توانید هرجایی که می‌خواهید بازی کنید و هر چیزی که می‌خواهید را ببرید. با محیط خود تعامل داشته باشید و فرصت‌های رؤیایی خود را جستجو کنید. امسال طراحی اجزای شهر بیشتر حس متصل بودن و قابل‌دسترس بودن را انتقال می‌دهد. در بلوار ستاره‌ها رقابت بیشتری وجود دارد. سالن ورزشی بزرگ‌تری برای Proving Grounds ایجاد شده و بخش MyCOURT و کلی از بخش‌های دیگر به بازی برگشته‌اند.
شهر جدید بازی NBA 2K25 فضای جدید را ارائه می‌دهد که بسکتبال قلب آن است. در مرکز شهر بلوار ستاره‌ها قرار دارد که از طریق آن می‌توانید به بخش‌های مختلف بازی دسترسی پیدا کنید. به هرجایی از شهر که نگاه بیندازید حس و حال بسکتبالی را دریافت خواهید کرد. خیابان مشاهیر نیز در آن وجود دارد که تعداد قهرمانی هر تیم در NBA را نشان می‌دهد. با قهرمانی در بخش MyCAREER افتخارات خود را به آن اضافه کنید. تقریباً با هر ساختمانی در شهر می‌توانید تعامل داشته باشید و این باعث شده تا فضاهای خالی شهر از بین برود و شهری پویاتر را شاهد باشید.

بخش Proving Grounds میزبان جدید رقابت‌های شهر است. در طراحی این ساختمان از کولوسئوم الهام گرفته شده است و بخش رنک بازی در آن قرار دارد. در این بخش می‌توانید به رقابت‌های تک‌به‌تک، دوبه‌دو، سه‌به‌سه و یا پنج‌به‌پنج بپردازید و سطح‌های سختی متفاوتی را شاهد باشید. پنج سطح مختلف در Proving Grounds وجود دارد: برنز، نقره، طلا، پلاتینیوم و الماس. هرچه قدر بهتر بازی کنید به سطح‌های بالاتری خواهید رفت.
در Proving Grounds شما در برابر بازیکنان هم‌سطح خودتان قرار خواهید گرفت و این ویژگی بازی‌هایی برابر و رقابتی‌تر را ایجاد می‌کند. سطح شما برای هر بازی در هر فصلی منحصربه‌فرد خواهد بود؛ اما بهترین امتیاز شما در تمامی فصول از چهار بازی ذخیره خواهد شد. زمانی که به سطح نقره‌ای برسید، سطح شما در MyPLAYER به نمایش در خواهد آمد و می‌توانید با پیروزی به سطوح بالاتر سعود کنید. می‌توان گفت که Proving Grounds جایی حقیقی برای رقابت است و باید دید که شما با پیروزی چه افسانه‌هایی می‌توانید خلق کنید.

در بازی NBA2K25 بخش MyCOURT بازگشته است. این آپارتمان با سالن بسکتبال ترکیب شده است و در مرکز شهر قرار دارد تا بتوانید به تمرین بپردازید. اینجا بهترین مکانی است که می‌توانید به یادگیری مهارت‌های جدید بپردازید و قدرت شوت‌زدن، دریبل و دفاع خود را تقویت کنید. چندین حالت سختی مختلف نیز وجود دارد تا بتوانید قبل از هر بازی آمادگی خود را بسنجید. این قابلیت در MyCOURT وجود دارد که بتوانید با جوایزی که از طریق مراحل و پاداش‌های هر فصل به دست می‌آورید، سالن خود را شخصی‌سازی کنید.
بسکتبال خیابانی درون بازی که با نام Streetball شناخته می‌شود، یکی از بخش‌های موردعلاقه بازیکنان NBA2K است که امسال بهتر و بزرگ‌تر شده است. پاداش‌های بزرگ‌تری در Steetball انتظار شما را می‌کشد. سه مکان جدید به این بخش اضافه شده است: یک زمین روی پشت‌بام با زاویه دید به شهر، زمینی ساحلی و یک مکان جدید داخل معبد. شما این قابلیت را دارید تا در حالت‌های سه‌به‌سه نفر با دو دوست دیگر این بخش‌ها را بازی کنید و چالش‌های آن را با یکدیگر تکمیل کنید.

بازی NBA2K25 امسال ده‌سالگی نسخه NBA2K15 را به شیوه خودش جشن می‌گیرد و بسیاری از ویژگی و مکان‌های آن نسخه را به این بازی برمی‌گرداند. جامعه بازیکنان NBA2K که تازه به این سری علاقه‌مند شده‌اند این فرصت را خواهند داشت تا ویژگی‌های ده سال گذشته را به شکلی نوین تجربه کنند. تمامی ویژگی‌های آن نسخه با گرافیکی جدید و کامل‌ترین جزئیات بازسازی شده تا نسل جدید بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.
بخش کلاسیک کارتی MyTEAM نیز به بازی NBA2K25 بازگشته است و میزبان حالت‌های بازی رقابتی با سیستم‌ها و جوایز جدید است. شما در بخش MyTEAM می‌توانید تبدیل به بهترین شوید و یک تیم افسانه‌ای را در آن شکل دهید. باید تلاش کنید تا اثبات شود که در بازی بهترین هستید. چندین حالت بازی جدید و به‌روزرسانی مختلف به این بخش اضافه شده تا کامل‌ترین حالت MyTEAM را شاهد باشید. این بخش با استفاده از بازخوردهای بازیکنان دوباره طراحی شده است و عملکردهای آن ساده‌تر شده است.
بخش Auction House به MyTEAM دوباره اضافه شده تا بتوانید کارت‌ها را با خرج‌کردن امتیاز خریداری کنید یا کارت‌های خود را بفروشید. منوی خریدوفروش با یکدیگر ترکیب شده است و دیگر نیازی نیست از آن خارج شوید تا پیشنهادهای مختلف را بررسی کنید. سیستم خریدوفروش با یک سیاست منصفانه انجام می‌شود تا این عمل در جامعه بازیکنان سرگرم‌کننده و عادلانه باقی بماند. تمامی خریدها و فروش‌ها از طریق مرحله تأیید عبور خواهند کرد تا هیجان‌انگیز بودن این بخش حفظ شود.

یک حالت جدید به نام Breakout به بازی NBA2K25 اضافه شده است و به شکلی تک‌نفره MyTEAM را می‌توان تجربه کرد. پس از انتخاب درجه سختی شما خود را در شهر Breakout خواهید دید و می‌توانید در استادیوم‌های مختلف، حالت‌های گوناگون و حریفان مختلف را انتخاب کنید و به رقابت بپردازید. این قابلیت وجود دارد تا پیش از شروع بازی، به شکل یک پیش‌نمایش انواع بازی‌ها و حریفان خود را تماشا کنید.
بخش Breakout دوران مختلفی از تاریخ NBA را در خود جای‌داده و تیم‌هایی از دهه‌های 1980s / 1990s / 2000s / 2010 در آن حضور دارد؛ به این تیم‌ها بهترین تیم‌های هر سال را نیز باید اضافه کنید. بردها و امتیازهای شما در این بخش نمایش داده می‌شوند و می‌توانید برای دریافت جوایز بالاتر به رقابت بپردازید. البته این نکته را باید بدانید درصورتی‌که سه بار شکست بخورید، باید از اول سری را شروع کنید.
یک بخش چندنفره جدید به اسم Showdown در بازی NBA2K25 وجود دارد که از حالت‌های رقابتی چند سال گذشته MyTEAM الهام گرفته است و جایگزین بخش Unlimited خواهد شد. این بخش از بازی‌ها با ترکیب‌های کارتی سیزده‌تایی در کوارترهای چهاردقیقه‌ای انجام خواهد شد. شما بازی را در سطح پانزدهم شروع خواهید کرد و تلاش می‌کنید تا به سطح اول برسید. اگر در طول هفته توانسته باشید پیروزی کسب کنید، هر جمعه بر اساس سطح خود پاداش دریافت خواهید کرد.
در بازی NBA2K25 چالش‌های جدیدی انتظار شما را می‌کشند. این چالش‌ها دارای حالت زنده هستند و به‌روزرسانی دریافت خواهند کرد. در طول هفته با انجام این چالش‌ها جوایز و امتیازات مختلفی را دریافت خواهید کرد. برای برخی از این چالش‌ها ممکن است چندین بازی انجام دهید اما به سبب آن جوایز بهتری کسب خواهید کرد.
منوها و ظاهر آن‌ها دچار تغییرات مختلفی شده‌اند و با پیشرفت‌های چشمگیری همراه هستند. اگر به بخشی ورود کنید و توضیحات آموزشی آن را رد کنید، این فرصت را خواهید داشت تا دوباره آن‌ها را تماشا کنید.
بازی NBA2K25 می‌گذارد تا در WNBA به بازی‌کردن بپردازید و تبدیل به یک افسانه در بسکتبال زنان بشوید. بخش Pursuit of Greatness می‌گذارد یک بازیکن بسازید و آن را به یکی از اسطوره‌های WNBA بدل کنید. پس از آن که به‌عنوان بهترین بازیکن تازه‌کار شروع به کار کردید در کنار نام‌هایی مانند کتلین کلارک، انجل رسی و کامیلا کاردوسو قرار خواهید گرفت. این فرصت برای شما قرار داده شده تا برای اولین‌بار در کنفرانس‌های مطبوعاتی WNBA شرکت کنید. این مصاحبه‌ها به شکلی صوتی و تعاملی انجام می‌شوند تا عمق بیشتری به روایت قصه شما داده شود.

یکی دیگر از بخش‌های جذاب بازی NBA2K25 حالت MyGM است. در این بخش شما در نقش مدیر عمومی قرار خواهید گرفت و باید سعی کنید با ساخت تیم و مدیریت درست، انتظارات طرفداران را برآورده کنید. می‌توانید انتخاب کنید که به‌عنوان یک بازیکن سابق نقش مدیر را برعهده بگیرید یا در نقش یک سرمایه‌گذار باهوش مالی بالا وارد این کار شوید. گزینه‌های فراوانی وجود دارد که تصمیم با شماست کدام را انتخاب کنید. با دریافت امتیاز می‌توانید قدرت‌های خود را افزایش دهید و به مدیر بهتری تبدیل شوید.
دیالوگ‌های فراوانی در این بخش از بازی وجود دارد که وابسته به گذشته و سطح کاریزمای شما نقش اساسی در جلو بردن بازی ایفا می‌کنند. در MyGM Building فضایی را در اختیار خواهید داشت که در آن می‌توان به صحبت با اعضای کادر فنی، مدیرها یا سرمربی پرداخت و با افراد مختلف به شکل حضوری گفت‌و‌گو کنید.
دوره‌های مختلفی در تاریخ NBA وجود دارد که در بازی NBA2K25 می‌توانید بهترین بخش‌های تاریخ آن را مرور کنید. امسال دوران استفن کری به بازی اضافه شده تا در فصل 17-16 در کنار بازیکنانی مانند استف کری، کوین دورنت، کلی تامپسون و ریموند گرین آن دوره افسانه‌ای را تجربه کنید و میراثی که به دست آوردند را یادآوری کنید.

بازی NBA2K25 ازراه‌رسیده است و چیزهای زیادی با خودش به همراه آورده است. حالت MyCAREER با بهبودهایی که یافته شما را در خود غرق خواهد کرد و شخصی‌سازی بیشتری را در اختیارتان می‌گذارد. زمانی که در حال ساخت بازیکن خود هستید می‌توانید از بازیکنان دیگر الهام بگیرید و مهارت‌های مرکزی آن‌ها را در خود قرار دهید.
با وجود ProPLAY™در بازی NBA2K25 شبیه‌سازی به بالاترین حد خودش رسیده است. این فناوری حرکات بازیکنان NBA را به شکلی واقع‌گرایانه در بازی شبیه‌سازی می‌کند و در گیم‌پلی آن را ارائه می‌دهد. بیش از 9000 انیمیشن جدید به بازی NBA2K25 اضافه شده که هزار و پانصد انیمیشن آن دریبل‌های بازیکنان مختلف است. حرکات جدید بسیاری به این نسخه از بازی اضافه شده که هیجان‌انگیز و بسیار واقعی به نظر می‌رسند. همه چیز حالا فراهم است تا واقعی‌ترین شبیه‌ساز بسکتبال را تجربه کنید!
سیستم شوتینگ، دفاع، دریبل و کلی از بخش‌های بازی دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند تا نزدیک‌ترین تجربه به یک بازی بسکتبال برای شما رقم بخورد. این در حالی است که بخش رقابتی بازی همچنان حفظ شده و با تقویت‌شدن هوش مصنوعی گیم‌پلی، می‌توانید تجربه بی‌نظیری از NBA را داشته باشید.
در بازی NBA2K25 رؤیاهای خود در NBA را دنبال کنید. اینجا جایی است که می‌توانید در بخش MyNBA تیم خود را از پایه بسازید. آخرین حالت‌های رقابتی را تجربه کنید و در MyTEAM به جمع‌کردن کارت‌های افسانه‌ای بپردازید. با تیم‌های مورد خود در NBA یا WNBA در بخش Play Now به‌صورت تکی یا چندنفره به بازی‌کردن بپردازید.

محصولات پیشنهادی

۵۰۳

برای ثبت نظر وارد حساب کاربری خود شوید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد